Paleta kolorów – oczaruj klientów piękną marką

Każda z nas chciałaby mieć piękną markę, która będzie spójna wizualnie i przyciągnie wymarzonych klientów. Podziwiamy inne biznesy za to, że potrafią świetnie zaprezentować swoje usługi, ich strony wyróżniają się spośród innych i mają to coś co przyciąga do nich jak magnes. A gdybym Ci powiedziała, że też możesz mieć piękną markę?

Jednym z etapów budowy spójnej wizualnie marki jest określenie kolorów przewodnich dla swojego biznesu. Wybór kolorów może wydawać się trudny, jednak chcę Wam pokazać, że wcale nie musi taki być.

Tym wpisem rozpoczynam cykl:

„Paleta kolorów – oczaruj klientów piękną marką.”

Na blogu będę cyklicznie prezentować gotowe palety kolorów. Możecie od razu sprawdzić, jak wybrana paleta, będzie prezentować się w Waszym biznesie. Pod każdą paletą kolorów umieszczam kody kolorów, dzięki którym zbudujesz obecność swojej marki online.

Wybraną paletę kolorów możesz zastosować na swojej stronie internetowej zmieniając kolor np.:

  • menu
  • stopki
  • widgetów
  • tekstu
  • tła
  • nagłówków
  • przycisków call to action
  • aktywnych linków
  • ikon mediów społecznościowych itd.

Kolejnym krokiem jest stworzenia spójnych grafik na stronę oraz grafik na profile społecznościowe. Trzymaj się wybranych kolorów, a Twoja marka będzie piękna i oczaruje klientów.

Paleta kolorów numer 1

KODY KOLORÓW

od lewej do prawej

#ebf6ee / #3d998e / #f2c5b8 / #f4ba2f / #0d2825


ZNACZENIE KOLORÓW

Kolor zielony kojarzony jest z naturą, reprezentuje równowagę, świeżość, życzliwość, wyjątkowość, spokój, odrodzenie.

Złoto reprezentuje bogactwo, mądrość, wartość, luksus, sukces, pobudza wyobraźnię.

Różowy reprezentuje optymizm, delikatność, kobiecość.


Jeśli spodoba Ci się wybrana paleta i będziesz chciała zastosować ją w swoim biznesie, to śmiało korzystaj 🙂 Będzie mi miło, jak podzielisz się w komentarzu informacją o swojej marce i dlaczego zdecydowałaś się na konkretną paletę kolorów.